Middag med goda vänner.

Vi har haft en jätte trevlig middag här hemma med två av Andreas vänner. Adrian har vart vaken nästan hela tiden men han har vart så lugn och snäll men nu är det i alla fall dax för honom att sova. Jag är oxå ruskigt trött då jag somnade vid 3 i natt, så jobbigt när man inte kan sova och man vet att man måste upp på morgonen. Jag var ju på återbesöket idag och det gick toppen bra. Var så roligt att visa upp lilla Adrian som var så glad. Men mamma var med och gick en promenad med honom under tiden som jag var där.

Nu ska jag ge Adrian mat och natta honom, sen ska jag oxå lägga mig rätt snart. Imorgon ska vi och grilla med några vänner så det ska bli toppen trevligt, vi får hoppas att Adrian är på sitt vanliga glada humör som han haft de senaste dagarna.

Sov gott mina vänner!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0