Shoppingdag

Nu sitter jag här mätt och belåten och vi ser nu på idrottsgalan lite. Finns inte så mycket annat att se på just nu. Vi har åkte runt över hela stan idag känns det som. Vi har vart på jysk, underbara hem, öb, tuna park, babyproffsen och barnens hus. Det blev en hel det shoppande :) Köpte dels lite kläder till mig en topp och en klänning, sen en pyjamas till lillkillen. Sen från öb blev det lite hushålls artiklar, på underbara hem köpte vi inget men hittade en soffa som jag föll för. Så vi ska mäta lite här hemma och se om den kan passa, var en hörnsoffa med divan typ! Köpte sen nya handdukar från hemtex, sen köpte jag födelsedagspresent åt Filip men det kan jag ju inte avslöja här. På babyproffsen köpte jag en mjuklift till vagnen, en svart teutonia. :) Andreas tyckte det var onöding att köpa en när vi redan hade en, men för mig var det jätte nödvändigt och jag är super nöjd :) Sen köpte vi en babysitter så jag är så nöjd så :)

Mjuklift

Den här fast i hel svart.



Den här babysittern fast vår är mörkbrun.

Är super nöjd i alla fall :)




    
V21+6
Sen bjuder vi på de här bilderna från idag. :)

Ni får ha en toppen kväll, vi ska snart se på CSI

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0