09-02-17

God morgon på er! Vilket vinterland det är ut! Jag bara hoppas att det snart ska försvinna och att våren kommer med lite sol och värme. Men det ser ju ut att få vänta. Jag har sovit ganska okej inatt, skönt. Idag ska jag jobba och sen blir det hem och fixa lite. Sen ikväll kommer en kille och ska kolla på soffan. Så får hålla tummarna, blir tokig på att ha den kvar.

Igår efter jobbet så tog jag och Andreas oss en liten promenad genom stadsparken dels. Dom har ju gjort en lite isbana där, riktigt mysigt. Sen gick vi hem till mamma och åt där och så fick vi tårta :) Mycket gott. Sen passade jag Emma en liten stund, hon är ju världens mysigaste unge. Så vi låg i sängen och kollade på film och hon låg med handen på magen helatiden. Så mysigt. Tror nog att hon kommer ta rollen som storasyster till vår lilla son.

Men hoppas ni får en toppen dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0