09-02-03

God morgon! Här sitter jag och äter lite frukost. Har sovit ganska bra inatt men har ont i ryggen så det är lite jobbigt. Är så mysigt nu om nätterna då jag börjat drömma en massa drömmar om pyret. Han är så fin och underbar i varje dröm så det det är skönt vill ju inte drömma om att det sker något läskigt! Sen är det så mysigt för varje morgon när jag vaknar så börjar han stöka till i magen, som en liten god morgon hälsning. :)

Idag så ska jag jobba kväll och innan det har vi möte med jobbet. Känns lite jobbigt då man ska sitta i de där stela stolarna i två timmar, min rygg tycker inte om det!  Men det är skönt för jag slutar redan 20.30 ikväll. Men ni får ha en toppen dag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0