2008-11-30

God morgon! Första advent idag och det regnar inte så stämningsfullt kanske, men mysigt att få tänta första ljuset idag i alla fall. :) har fått upp allt julpynt nu och det är så mysigt här hemma, sen är det bara granen som ska upp!

Igår var jätte mysigt. Så härligt att komma bort från stan även om det bara är för några timmar. Men först var vi och åt på Jensesns Böthaus eller vad det nu hette, fanns nästan bara kötträtter att beställa men det viste vi innan. Var lite steakhouse stil typ. Först var allting super bra och maten var galet god, men sen när det kom mer och mer folk så glömde dom bort oss. Vi ville ha efterätt men det var bara att glömma när man fick vänta 20 min nästan för att få menyn för det! Sen när andreas bad om menyn igen så tog det en kvart innan andreas reste sig upp och bad om notan! Dåligt, så sa hon förlåt och att hon inte såg oss. En mycket dålig ursäkt enligt mig! Så det var lite tråkigt att det slutade sådär. MEn men

Sen gick vi i alla fall på bio och den var ju super kul :) Älskar pingvinerna och kungen! haha super roliga. Men sen så hade jag så ont i ryggen och sådär igår och det blev jätte jobbigt att sitta trängt i de där stolarna. Tur att jag hade en ytterplats i alla fall.

Men även om jag bara klaga känns det som, så hade vi det jätte mysigt och härligt.

Idag vet jag inte vad man ska hitta på, vill i alla fall gå till gamla stan och se om de har någon julmarknad idag. Skulle vara kul om det bara slutade att regna. Sen så ska jag snart se till så att andreas kommer upp så vi kan äta lite advents frukost ihop! Sen så vet jag inte vad man ska hitta på! Men ni får ha en toppen dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0