Nästan en stulen cykel!

Helgen har vart bra. Firade ju Filip i lördags, stannade kvar där och grillade och drack vin och hade mysigt. Sen åkte ag och andreas in till stan och satte oss på perrongen, var super mysigt.
När vi var påväg hem och var vid huset mitt emot vårat så ser vi två killar ocvh den ena håller på med en cykel. Jag får känslan av att det är min cykel och frågar andreas vad han tror. Det var så mörkt ute så kände inte igen den, sa åt andreas att springa upp och se om min cykel står kvar i stället. Då hör vi hur ena killen säger spring! Ååh det var klart dom hade försökt sno min cykel. Men fick inte upp låset. Men vilken jäkla röta att vi kommer just då och. För även om dom inte fått upp låset så kan dom ju ta cykeln bara för att jävlas och slänga den nån stans. Men det var tur i alla fall..

Söndan jobbade jag dag vin inte så sugen var lite små bakis men får ju skylla mig själv. Hurde en film och låg och slappade framför den. Andreas och stefan satte upp taklister i köket blev jätte fint :) Så nästa helg blir det kanske att lägga golv. Kommer nog bli körsbär i köket. Men sen vill jag ha ek i resten av rummen men vi tar köket först nu. Skönt att det börjar bli klart haha. Har tagit ett tag men blir ju så när man tar lite i taget.

 

Nu ska jag ta och äta lite frukost. Men ha en bra dag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0