Sovmorgon

God morgon jag gick upp för 30 mig sen. vaknade av att mamma ringde på hemtelen... Så blev en riktig sovmorgon. Idag s¨jobbar jag kväll, var jätte länger sen. Men det ska bli ganska skönt. Hmm, vet inte alls vad jag vill ha på mig idag. Jag ska ju bara jobba... Men jag känner mig så trött på alla mina kläder, skulle bara vilja köpa massor med nytt.
Sen så ska jag på begrevning imorgon och vet inte alls vad jag ska ha på mig då. Men som mamma sa man sörjer inte med kläderna. Men man kan i alla fall inte ta på sig vad man vill. Lite respekt måste man i alla fall ha, tycker jag.

Idag så fick jag avin eller vad det heter för att hämta ut Sex and the City boxen. Så jäkla kul. :)


Han som var och tittade på lägenheten för andra gången igår är mycket intresserad. Så om han får lån från banken så tar han den, så han ska ner till banken i början av veckan nu. Så bara att hålla tummarna. Då blir det flytt i höst, skulle vara härligt. Men jag känner mig själv, jag kommer få panik för att hitta någonting nytt. Men det ska nog inte vara några problem, men man är ju lite kräsen om var man vill bo. Men det löser sig.

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen dax för frukost?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0