JAG VANN!

Var med i en tävling igår hos modeakutens.blogg.se, och otroligt nog så vann jag. Så himla kul, tack så mycket! Vann den rosa navelpiercingen. Så nu har jag 18 st, tycker det är så kul men navelsmycken.

Klicka för att stänga bilden

I alla fall så tror jag att jag har blivit lite smått förälskad i Björn Gustavsson. Han är ju bara såå himla rolig och söt. Haha. Skrattar åt typ allt han gör, men jag tycker ju att han är så himla rolig. Låten igår då, haha var ju skit bra.
Du är glad och elegant, du är laktosintollerant.
Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch.
[email protected]
Haha så jäkla kul. Kan sitta och se på det på youtube hur mycket som hällst :P

Igår var Karro här och såg på melodifestivalen med oss, var super kul att träffas igen. Var för lång tid sen. Så vi sa det att om Björn ska ha en egen liten stå upp grej så ska vi vara där, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag träffa Larsson vid 14 så ska vi ta en fika. Kul att hon är hemma en liten sväng oxå. :)

Puss på er


Kommentarer
Katti

Va kul grattis :)

2008-02-24 @ 10:30:29
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0