Hemma

Kom nyss hem, skönt. Ska se på idol lite och ta nått att äta, så kommer Jasemin över en stund oxå :) Kul kul.
Jag hoppas att det löser sig med stockholm det är så att vi inte har någon stans att sova än, får hoppas att det går hos karin. Skulle dels vara jätte kul att se hur hon har det oxå :) Saknar henne. Men i alla fall, så om någon har en lidig plats över för två söta flickor så hör av er ;) haha. Nä min i värsta fall så får vi ta nått kvälls tåg hem och gå ut här i stan. Men skulle vara lite roligare att stanna. Men det lösig sig nog. Ska i alla fall bli kul att åka iväg :)

Nu ska jag sätta mig vid idol har redan missat 7 min. men men.
Ha en bra kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0