Andra rundan!

Nu ska jag ut och arbeta igen, har nyss haft lite rast med tårta och allt :) Gotti Gotti. Nu har jag inte så många besök kvar närmare 7st och dom är inte så långa. Skönt att åka hem sen och ta en dusch, börjar bli lite seg.

Imorgon åker Andreas på kryssing och jag åker till stockholm på lördag, lite tråkigt för vi kommer inte ses så mycket under helgen, eller vi ses ju på söndag men i alla fall. Imorgon så tänkte jag åka hem till mamma och äta lite har typ inte träffat dom på hela veckan. Så är det inte så kul att spendera en fredag kväll hemma ensam! Så får det bli. Jaja, nu ska jag jobba lite!



Kommentarer
jenny

ha en bra kväll :)

2008-04-24 @ 19:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0