Tuna Park

Var som sagt på tuna park med mamma och emma idag. Mysigt. Hittade en jätte fin tröja till mormorm, men dom hade inte den i hennes storlek. så ska nog ner på stan imorgon och se om dom kan ha den där. Hoppas för jag är säker på att hon skulle älska den! :)
Sen så kommer jag nog få någon ring av mamma i julklapp eftersom vi provade vilken storlek jag skulle ha på ringar. Men det var lite lustigt för på vänsterhanden så har jag 14.5 på förlovningsringen, men nu på högerhanden så hade jag 15.5 ! Mysko. Men men. Så var det i alla fall :P
Nu så ska jag vänta på att seinfeld ska börja och sen så kommer älsklingen hem från jobbet efter det :)

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0