5 månader

Tiden rusar förbi och jag inner inte alls med att blogga. Eller det prioriteras inte. Men samtidigt vill jag skriva om barnens utveckling. För mig själv att se tillbaka på. Elwin är nu 5 månader. Kan inte ta in hur snabbt månaderna rullar på just nu. Världens snällaste och gladaste bebis som sover skit dåligt om nätterna just nu. Måste vara någon utvecklings fas eller något. Jag hoppas det så att de gamla rutinerna kommer tillbaka snart för nu börjar tröttheten ta sin rätt! Han pratar och skrattar för fullt hela dagarna. Väger 7600g och är 66cm lång. Adrian och Wilmer är så glada i lillebror och han i dem. Det är så härliga att se tillsammans. 

Nu en bildbomb!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0