Vecka 24

Då välkomnar vi gravidvevka 24! Nu tycker jag de senaste veckorna rusat förbi och fortsätter det i denna fart så får vi snart hälsa på vår lille hoppsan. Samtidigt som jag längtar sönder mig så känns det skönt att få njuta av sommaren med mina två små prinsar. 

Jag mår över förväntan bra. Efter graviditeten med Wilmer var jag osäker på att min kropp skulle kalara av en graviditet till. Men nu är det bevisat hur olika varje graviditet är. Känner knappt av foglossningen vilket är otroligt skönt. Så mår toppen bra just nu vilket jag njuter för fullt av. 

Lille hoppsan verkar må gött i magen också. Sparkar och har sig för fullt så jag ser hur magen rör sig. Så mysigt att känna honom <3 

Så vecka 24 (23+0) idag 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0