Sjukstuga

Jaha då var vi här, sista föräldralediga dagen. Den har vi laddat upp med obefintligt med sömn då jag haft en feberyrande Adrian hos mig hela natten. Fy så hjärtat gör ont! Nu fick han en ny dos alvedon och jag hoppas den får bättre effekt för inte är han pigg inte. Måste ladda upp med isglass här hemma också! Så idag myser vi hemma och kurerar! Får se hur länge Wilmer håller sig kry efter förskole starten. Han är den som alltid blir sjuk här hemma, bara någon tittar på honom så är han smittad vanligtvis. Så känner mig lite överraskad att han klarat två veckors inskolning utan sjukdom. Tummen upp för det! 

Nu ska jag försöka blunda en stund till här brevid Adrian så får vi hoppas han piggar på sig snart. 


Kommentarer
Marie

Krya på er!
Här hemma har jag två sjuka tjejer. Bara hoppas att den tredje håller sig frisk. Då jag själv tyvärr verkar vara på väg in i en förkylning!
Kram

2014-02-28 @ 07:21:59
URL: http://mamafeelings.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0