Vår lilla Tröttmössa

Vår älskade lilla Elwin har nu vart hos oss i fyra dagar och allt känna så otroligt självklart! Han är så otroligt snäll och sover bort den första tiden. Vilket gör det till en bra övergång för storebröderna tror jag. 

Igår var vi tillbaka till bb för att kontrollera gulheten. Han är något gul och imorgon blir det kontroll igen. Lite nervös över det då jag tycker att han ser mycket gulare ut idag. Men vi får se imorgon helt enkelt. Någon både jag och Elwin fick massa beröm för var att han efter bara tre dagar vänt på viktkurvan och vägde igår tre dagar ung 3086g. Min duktiga lilla kille. Så bara sover gör han ju inte, äter en hel del också! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0