Trött så trött

Imorgon är det tre veckor kvar till vår illa hoppsan är beräknad. Tre veckor utan 40! Så nu är vi nära och vi är ju så redo att välkomna honom. Vi är så nyfikna på vem han kommer att vara och jag längtar så efter att bebisgos. 

Jag letar just nu efter alla möjliga små tecken på att kroppen i alla fall börjar att förbereda sig inför en kommande förlossning. Den där extrema tröttheten man har i början av graviditeten är tillbaka. Inatt mådde jag sjukt illa och fick springa på toa X antal ggr vilket fick mig att påminnas om hur allt startade med Wilmer. Men magen är lugn som en filbunke. Lite sammandragningen och ibland på kvällar och morgonen kan jag känna lite molvärk. Men inget som gör att det känns som att förlossningen skulle vara nära.. 

Hur som så är vi redo, eller efter torsdag är vi redo då Andreas är borta med jobbet tisdag-torsdag. Sen är det dop för vår lilla gudson Ludwig nästa söndag . Men efter det är det allt dags att göra entré kan jag tycka:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0