Det är så stort

Livet är fantastiskt! Nästan lite för bra för att riktigt tro det är sant. Är jag så här rik? Rik på kärlek, familj och vänner? Tänk att få vara så lyckligt lottad! Att vakna upp hemma i vårat hus av mina underbara pojkar det största i livet är de. Att ett solig förmiddag gå runt på tomten med Wilmer i vagnen som ska sova och Adrian leker i sandlådan. Jag njuter!

Igår kväll åkte jag hem till Jasemin och blev bortskämd med mat, vin och några små saker till. Vi gick ner på stan tog en drink men sen längtade jag hem så mycket så tog bussen hem. Underbar känsla att komma hem efter en lyckad kväll. Fick massa ny positiv energi. Ibland måste man vara lite självisk och unna sig en kväll att komma ifrån. Nu ska jag njuta av söndagen som jag hoppas blir en fin dag.

Jag igår och även finaste Jasemin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0