En fantastisk helg lider mot sitt slut

Söndag och vi lämnar en helt fantastisk helg. I fredags var det studentfirande för Andreas bror Martin.
Glad Adrian som väntar på tårta! :)
 
Igår, lördag gifte sig en av mina äldsta vänner Jacque med sin Emil. Jätte fint bröllop där deras underbart söta son stal själva vigseln en aning. Charmade alla! Efter vigseln var det middag med tal och små aktiviteter som roade. Sen var festen igång och vi dansade till festen var över. Så otroligt rolig kväll. Båda barnen sov borta och allt hade gått jätte bra. Så skönt för mig och Andreas att komma iväg tillsammans och bara vara vi. Ha trevligt och roligt. Göra det vi är bäst på tillsammans, partajja! ;) Har många fina bilder från dagen med det får bli i ett annat inlägg då de ligger på mobilen.
 
Fick sova ostört en hel natt för första gången på säkert 8 månader. Innan Wilmer föddes vaknade jag X antal gånger varje natt för toabesök och busig bebbe i magen. Så det var otroligt skönt! Vaknade 9.30 av att Andreas kom med McD frukost på sängen till oss. Väldigt uppskattat dagen efter! Sen åkte vi och hämtade våra små som vi saknade så! Sen har vi bara haft oss en härlig söndag. Nu är kvällen här och jag är trött men glad efter helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0