Ett gott avslut

Avslutet på år 2012 ha vart fantastiskt på alla vis då vår älskade Wilmer kom till världen. Annars har 2012 vart ett ganska tufft år då jag inte mått allt för bra på grund av en jobbig graviditet som gjorde mig ganska deppig mot slutet. Så när det äntligen var över så känns det som att jag fått nytt liv igen. Underbart att bära ett liv men så skönt att ha min kropp tillbaka och bebis utanför magen.
 
Nyår firade vi med vänner och deras barn. Lagade mat tillsammans och det var en strålande meny! Kräftsoppa till förrätt, oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås till varmrätt. Sist men inte minst chokladsufflé med hallon och glass till. Var en riktigt trevlig kväll och perfekt avslut på året. Adrian hade super kul hela kvällen och som älskar fyverkerier efter nyår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det bästa av kvällen var att båda våra barn var vakna vid tolvslaget och firade in det nya året med oss♥ Adrian orkade vara vaken till 1,30 och somnade på en gång när vi satt oss i bilen. Vilken kväll han haft, förstår inte att han orkade men det gjorde han. :)
 
2013 ser jag fram emot ett år som mammaledig(förhoppningsvis blir det hela året). Att få lära känna vår lille Wilmer och se honom växa och upptäcka världen. Njuta av dagarna med vår fina Adrian som blivit så stor och frågvis och så mycket fantasier han har! Tänk att han fyller fyra år i år, när hände det att han plötsigt är så stor?! Ser även fram emot någon typ av semester i sommar med familjen. Sen ska jag och min bror på en resa i höst/vinter. Om jag nu kommer kunna slita mig från barnen, men på ett vis så känner jag att jag måste unna mig det! Hoppas på ett år fyllt av kärlek, familj, vänner och lycka♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0