Uppe i ottan!

Lördag morgon klockan är snart 06.30, jag och Adrian har redan vart vakna i snart en timme. Jag hostar, snörvlar och har mig så varken han eller jag kunde somna om efter att han kröp ner i vår säng. Så nu myser vi i soffan framför barnkanalen och jag pimplar té som är överdoserat med honung. Känner mig så anti den här förkylningen! Vill inte!!
 
Helgen firade vi igår in hemma hos Mikaela och Pontus där det var födelsedagsfirande utav Pontus. Bjöds på massor med gott och hade det trevligt. Max (vår katt) följde även med över den knäppskallen, men det var inte allt för populärt utav deras två katten. Han är lite rolig på de viset att han följer med oss runt i området om vi promenerar eller ska någon stans.
 
När vi kom hem tittade vi på slutet av fångarna på fortet och Adrian somnade i soffan. Har blivit lite av vår fredagstradition och det är ganska mysigt.
 
Helgen är oplanerad och det känns riktigt skönt att bara kunna ta dagarna som de kommer. Det är första helgen och kanske till och med dag på tre veckor som jag och Andreas är lediga tillsammans. Så vi vill bara umgås familjen faktiskt. 
 
Hoppas ni har en trevlig helg med nära och kära!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0