Söndags svammel

Idag har hormonerna vart i lite obalans och tyvärr får Andreas ta hela den smällen. Men något ska kanske han få ta vi är ju två på denna resa och han har det ganska lätt i övrigt då. ;) mycket handlar nog om att han imorgon åker på utbildning och är hemma igen på torsdag. Jag har svårt för ensamheten och känner mig lätt deppig på kvällarna och framför allt när jag vet att han inte kommer hem. Tur att jag har min fina Adrian som håller mig sysselsatt om dagarna. Men dagarna flyger fram och får se det som att det är bra att sakna varandra lite ibland för att inte glömma hur mycket man uppskattar det man har.

Eftermiddagen har jag och Adrian spenderat hemma hos mamma. Men nu är vi hemma och Adrian sover förhoppningsvis men har vart en hel del leka racerbil sen jag sa god natt. Han har haft så svårt för att somna in dessa dagar, men skönt nog har han inte tassat in till oss de senaste två nätterna så bara hoppas på att det håller i sig. Nu parkerar jag mig i soffan för kvällen och ser fram mot en ny vecka som förhoppningsvis flyger förbi så vi snart nog har Andreas hemma igen.



Kommentarer
Marie Heikkilä

Hoppas att du och Adrian får en härlig vecka trots att Andreas inte är hemma. Håller tummarna för att en vecka springer snabbt förbi =) Kram!

2012-09-03 @ 07:09:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0