På jobbet

Sitter på jobbet och läser in mig på olika rutiner. På torsdag ska jag på en träff för oss kvalitetsombud och då gäller det att vara påläst. Men så trött i ögonen jag blev när jag satte mig ner.

Men snart slutar jag och ska då hämta min lille prins. I eftermiddag åker vi sen hem till pappa och Mia. Pappa ska lära mig laga ungersk mat. Så första rätten börjar vi med idag och blir något enklare vardagsrätt. Men måste lära mig laga surkålsgrytan, det är nog en av mina absolut favorit rätter. Så det ska jag och Adrian roa oss med i eftermiddag. Imorgon väntas en ledig dag! :)



Kommentarer
Marie Heikkilä

Hoppas att du piggade på dig under eftermiddagen =)

Tack så mycket! Ja, det ska bli väldigt skönt med tvättmaskin i lägenheten. Hinner knappt med tvättberget med 3 små tjejer, varav de två stora mer än gärna byter kläder flera gånger om dagen (längtar inte till tonåren där inte).
Vi har fått våran lägenhet uppsagd till 1 december, men vi kan flytta in redan 1 november för den nya lägenheten är tom då.
Måste bara planera lite då det blir dubbla hyror i så fall.

Kram!

2012-09-04 @ 21:09:06
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0