Hej från kaoset!

Ja just nu är det mer eller mindre kaos hemma hos oss! I alla fall på övervåningen där project renovera hall och lilla allrummet är i full gång. Men så skönt det ska bli att få ordning där innan bebis och jul. Det har vart så tråkigt att inte allt vart färdigt där uppe så blir en stor lättnad.
 
Idag tänker jag ta det ganska lungt. Känner att jag behöver det och att jag måste unna mig det. Men ska städa upp här hemma på nedervåningen för att få någon ordning och ro i kaoset!
 
Sneak peak på kaoset! Men lugna det kommer bli fantastiskt bra känner jag på mig! Har bland annat hittat finaste tapeten för hallen som jag bara avgudar!
 
Nu ska jag dra mig upp från soffan för att göra lite nytta!
 
 


Kommentarer
Nadja

Så spännande att få se resultatet snart :D

2012-11-07 @ 10:35:21
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0