Första natten

Det blir många första gången nu!
Första natten har vart som en dröm. Jag kan fortfarande knappt förstå att han är här! Så liten och perfekt, så självklart att det var just han som låg i min mage! Att kunna sova är nästan omöjligt då jag inte kan ta blicken från honom och hans lilla minspel.

Han har sovit jätte bra hela natten och jag har fått väcka honom för att äta. Jobbar på matningen då det är mest det som de vill ska komma igång. Han är så liten och kan vara lite svårt och jobbigt då tydligen. Men jag tycker det fungerar bra. Sen får vi se om han behöver sola något då det också är vanligt när de är något tidiga.

Vid 9 kommer storebror och vi längtar ihjäl oss! Lillebror har med sig en jätte fin present så jag tror han kommer göra sig populär från första början :)

En mätt och nöjd liten prins i min famn nu på morgonen.



Kommentarer
Anna

Vilken sötnos :)

2012-11-30 @ 08:58:10
Louise

Kul att det går så bra!:) ang namn, jag tycker att han ser ut som en liten Oliver!:)

2012-11-30 @ 10:38:18
Marie Heikkilä

Lille sötnos!

2012-11-30 @ 13:31:05
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Sandra o Melwin

Han är så söt! Skönt att allt funkar fint!
Tycker han ser ut som en Liam. :)

2012-11-30 @ 15:33:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0