Tre år sedan

För tre år sen idag låg jag i sängen. Tjock, nervös, förväntansfull, skräckslagen men blandat med lycka och längtan. Det var bara timmar ifrån att vi skulle till sjukhuset och vår efterlängtade son skulle komma till världen genom ett planerat kejsarsnitt. Att förbereda sig för att man morgonen efter, just den dagen ska man bli mamma var mäktigt och nästan för mycket för att kunna ta in.

Men efter den dagen förändrades hela mitt liv och det är det bästa som hänt mig. Livet fick en mycket större mening<3



Kommentarer
Sandra o Melwin

Grattis Adrian på din 3 årsdag! Häftigt att få ha följt dig sen du låg i magen. Hoppas du får en riktigt bra födelsedag med massa presenter förstås. ;) Kram från oss

2012-05-18 @ 06:21:15
Anonym

grattis Adrian :-)) på söndag fyler min son åkså 3 år:-))

2012-05-18 @ 08:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0