Trött AB

I natt sov vi första natten i vårt nya sovrum och jag har sovit som en gud! Kommer visa bild senare idag förhoppningsvis när vi fått upp gardiner och ställt in byron och lite smått. Även Max hittade sin plats brevid min huvudkudde i vanlig ordning och kurrade gott.
 
 
Nu myser vi i soffan framför barnkanalen. Ute skiner solen och blir nog riktigt härligt väder. Tråkigt bara att man inte har mer energi, känner mig så orkeslös. Tröttheten försvinner inte och funderar på om det kan vara järnbrist? Hade det då jag väntade Adrian. Så ska skaffa fram järntabletter och hoppas på att det hjälper. Men kanske måste prata med min BM först?
 
Nej så idag blir det en lugn dag som vi förhoppingsvis får spendera i solen.


Kommentarer
Nadja

Ät mkt jordgubbar!! :-)

Svar: Ska bli! :) Är det mycket järn i?
Jacqueline

2012-06-21 @ 09:04:17
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0