Skolavslutning

Har haft en underbar fredag med stålande väder. Jag och Adrian var lediga och det passade bra då solen strålade och min syster hade skolavslutning. Lite små ångest smög sig på då jag kom ifatt verkligheten och insåg att det var nio år sedan som jag stod på samma skolgård och gick ut niondeklass! Vad tiden rusar iväg, känns som att det skulle kunna vart förra året på ett vis. Men å andra sidan så har det hunnit hända en hel del på nio år! Efter avslutningen i alla fall åkte vi till vilsta och åt lunch där ute. Var riktigt mysigt och blev glatt överraskad över den goda lunchen.

Sedan åkte vi och lämnade Adrian med Mia under tiden som jag, pappa och Filip cabbade ner och åkte in till stan. Blev lite små shopping och även en glass i solen innan vi vände hem. Adrian hade haft det riktigt bra och stått på bryggan och fiskat nästan hela tiden. Riktigt nöjd kille som jag fick med mig hem!

Nu sover min lilla herre efter fredagsmys med pingu, natchotallrik och remmar. Mysig kväll med andra ord. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på prison break.

Hoppas även du njutit av fredagen!



Kommentarer
Malin

Du är alltid så fin! Fixat håret? Ser ljusare ut :) Kram!

2012-06-09 @ 21:12:52
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0