Första dagen på semestern

Sitter i kvälls solen på altanen och njutet av stunden. Vi har precis avnjutit en god middag här ute, grilladkyckling, pommes och grekisk sallad. Andreas och Adrian gick en sväng till lekparken, det får man göra den här tiden nu när det är semester. :)

Första semesterdag idag. Underbart även om den vart likt mitt humör, lite upp och ner ;) men imorgon ska jag ta mig en lång sovmorgon så är vi nog på banan igen. Andreas har satt upp tapeten i sovrummet så nu är det i princip bara att lägga golv, tillbaka med lister och sen ny dörr och nytt dörrfoder. Ni kan inte ana hur fint det blir! Bilder kommer senare. Bloggar får mobilen men inte genom blogg.se appen som jag inte får att fungera!! Alltid något strul med den. 

Nu ska jag städa undan middagen innan det blir att fortsätta njuta av kvällen! Här nu även att killarna rullar in :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0