Hej i kvällen.

Vi har precis tittat klart på filmen in time. Riktigt bra tycker jag, Andreas var mer delad.

Har vart en härlig dag. Åkte och handlade lite nya blommor till hemmet och sen hem till mamma. Spelat en massa sällskapsspel, Wii och vara umgåtts. Så skönt att komma ut några timmar själv. Man blir så matt av att gå hemma hela dagarna.

När jag kom hem var Mikaela och Pontus här. Andreas och Mikaela ordnade tacomiddag. Efter maten som adr Adrian i min famn en stund. Min stora pojke är fortfarande så liten ibland och framför allt när man är sjuk. Lilla hjärtat mitt.

Nu ska vi gå och lägga oss. Är helt slut få det inte blev mycket sömn inatt. Men hoppas på att få sova gott nu. Ny vecka i morgon och då hoppas vi på att Adrians dumma feber ska ge sig!!

Då får jag önska dig en god natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0