Smaker från USA

Hur har din dag varit?

Vi har haft det jätte bra! Efter jobbet åkte jag och hämtade Adrian på dagis och sen hämtade vi upp Andreas. Åkte ut till pappa min där även min bror var. Åt våfflor med strawberry syrup som jag beställt när pappa var i USA. Så gott! Varför finns det inte att få tag på det i Sverige? Jag har inte hittat det i alla fall. Mysigt att umgås lite, pappa åker till baka till Ungern imorgon. På lördag är finalen i Ungerska melodifestivaken och pappa har en låt med och tävlar. Så den håller vi tummarna för och jag ska snart dela med mig av låten för er!

Nu ska jag njuta av kvällen!

 



Kommentarer
Malin

Mår han bättre nu? :) Underbara bilder på honom!



Vi måste ses snart, så fort vi blir friska här! Vi saknar er så. Vore mysigt med en repris av idolkvällen, men nu kanske det får bli The Voice- kväll? :) kram!

2012-02-07 @ 22:36:34
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Mrs Benrhardsson

Mysiga bilder

2012-02-19 @ 18:49:00
URL: http://www,mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0