En liten kärlekstripp

Idag överraskades jag av min stora kärlek som bokat in en miniweekend för oss två i helgen. Vi ska till Linköping där vi ska bo på hotell, strosa på stan, äta god mat och på kvällen är det någon festival med olika artister och band. Så ska vi bara rå om varandra. Blev otroligt glad över denna överraskning♥
 
Jag ska säga er att han är värd en stor eloge som står ut med mig och mina humörsvägningar just nu. Ett under helt enkelt att han vågar åka iväg med mig ;-) Nej riktigt så illa är det inte men inte är jag allt för trevlig alla stunder. Så denna lilla miniweekend ska bli otroligt härlig att komma iväg på. Just för att bara vara vi två, eller tre om vi räknar med pyret i magen♥
 
Min Andreas är helt enkelt bäst! Älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0