Långfredagen

God morgon. Jag sitter på jobbet, blev lite tidig då det bar noll trafik ute på vägarna. Så ska passa på att äta lite frukost. Adrian är hos sin farmor och Stefan idag, det såg han fram emot. Han nämnde att han ville ut och plaska i vattenpölar med farmor innan vi åkte ;)

Igår var vi på det nya leklandet här i stan. Leos lekland, var riktigt bra! Påminner mycket om det som vi var på i Norrköping. Så dit kommer vi absolut att åka igen. Jag och min syster hade riktigt roligt och lekte krig med några andra småttingar, som att vara barn på nytt ;)

Imorgon börjar vi vårat påskfirande. Måla ägg och bara mysa hemma på förmiddagen. Sen åker vi hem till min pappa och Mia för påskmiddag. Sen ska jag ut med en vän och ha det festligt på kvällen :) hur firar ni påsken?

Nu lite frukost innan jag ska ut i regnet och jobba!



Kommentarer
Anna

Ska bli trevligt att ses över middag imorgon :) Måste också bara ta mig igenom en jobbdag innan påsken börjar på "riktigt" för min del!

2012-04-06 @ 08:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0