TRÖTT

Jag vet inte vad det är med mig den här veckan. Jag känner mig helt slut i kropp och knopp. Orkar ingenting just nu. Men imorgon är jag och Adrian lediga och det känns riktigt skönt att veta. Får se vad vi kan hitta på då, har tänkt att rensa lite bland kläder som jag tänkte sälja av sen. Har för mycket kläder som bara ligger och som jag vet att jag inte kommer använda mer.

Imorgon är även en speciell dag för mig och Andreas. Vi firar då 5 år tillsammans♥ Det firar vi med middag med vänner här hemma. Just nu är lyx middagar i uterummet med kära vänner och familj. Ska även köpa en infravärmare dit ut så vi kan njuta länge av rummet.



Kommentarer
Sandra - mamma till Melwin

Det ser verkligen mysigt ut! =)

2011-09-16 @ 07:47:16
Sandra - mamma till Melwin

och varning det går någon form av magsjuka i stan så sprita händerna!!

2011-09-16 @ 07:47:53
Malin

Grattis på 5årsdagen vännen!! Stor kram

2011-09-16 @ 09:40:16
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0