Bilköp

Då har vi (läs Andreas) äntligen hittat en andra bil. Vi är i behov av det nu när vi flyttat och vi båda jobbar inne i stan med tokiga tider. Så känns jätte skönt att vi har 2 bilar nu. Tänk så snabbt jag blev beroende av körkort och bil! haha

Nu ska jag snart bädda ner mig i sänger och se på solsidan. Är så trött efter att jobbat helgen och imorgon vill jag vara utvilad. Så hoppas att Adrian väljer att ta lite sovmorgon, han har börjat vakna omänskligt tidigt nu en period! Imorgon ska vi även till VC och förhoppningsvis har vi snart ett svar på varför hans mage är så tokig!

Nej nu tackar jag för mig idag! God natt!



Kommentarer
Louise

Kul med ny bil!:) vad blev det för någon? Hoppas att du får en fin dag!:)

2011-09-21 @ 08:24:32
Nadja

Men du måste ju berätta vad för bil!! :-) Ska jag hämta dig på ekängen? Jag måste säkerligen in och handla något att äta annars kommer jag hungra ihjäl haha



KRAM

2011-09-21 @ 11:36:03
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0