Torsdag

Suck, nu är Adrian på dagis utan vantar och det är riktigt kallt ute. Inte något jag gillar men vad gör man när Andreas är tankspridd. Har alltid extra vantar mm ligger på dagis men igår när Andreas hämtade honom så tog han med sig allt och det ligger just nu tydligen kvar i hans bil!! Så nu fick jag lämna min lille kille ute utan vantar. Fy tror ni att jag är speciellt glad på Andreas just nu? Får hoppas att de inte är ute allt för länge.

Jag jobbar kväll igen, fy så tråkigt det är. Men har i alla fall fått mysa och leka med Adrian på morgonen. :-) Fick veta på jobbmötet igår att vi ska införa timecare. Det är att vi ska planera våra egna önskescheman. Tycker det är riktigt possitivt, nu kan jag planera in så jag och Andreas inte behöver jobba samma helger och kvällar som vi ibland gör. Blir så klart lite extra jobb men tror att det kommer fungera bra när man sen kommer in i det.

Nu ska jag städa upp lite här hemma innan jag ska iväg och jobba kväll.


Kommentarer
Nadja

Ajdå, så tokigt! Men jag tror att han klarar sig ska du se. Så länge han är varm på resten av kroppen ;)



Snart helg tänk på det, Kram vännen

2011-10-13 @ 11:09:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0