Bättre

Idag mår jag mycket bättre men orken finns inte där till 100%. Vilket gör att jag får otroligt dåligt samvete till Adrian då orken och tålamodet inte räcker till. Men det ska jag ta igen när jag är helt kry igen.

Även om jag mår som jag gör så har halva huset blivit städat och jag har fått upp lite nya gardiner. Men måste hitta en passande hissgardin till sovrummet.

Adrian sover nu och när han vaknar ska vi åka och handla en sväng. Tyvärr vill man inte vara ute och leka idag. Gråmulet och trisst ute.


Mitt lilla gryn tack för att du finns♥


Kommentarer
Nadja

Segt att äterhämta sig ibland och höstvädret gör det hela inte bättre :( Kram på dig

2011-10-06 @ 14:03:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Skönt att du känner dig lite bättre! Hör av dig när du orkar så får vi ta en playdate, Moa pratar dagligen om att leka med Adrian! :-)



Kram!

2011-10-06 @ 14:06:26
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0