Första maj

Helgen har som vanligt en förmåga att flyga förbi. Så nu sitter vi här hemma i soffan och väntar på BB, lite halv mosiga efter helgen. Men det är värt att vara lite små mosig efter en helg fylld av vänner och familj.

I fredags gick jag över till Jasemin som hade överraskningsfest för sin bror som fyllde 20. Så det var hon, jag + alla 16-20 åringar. Vi hade riktigt skoj över att bara beskåda skådespelet. Vi avslutade sedan kvällen/natten med en drink nere på stan. En kul kväll.

Valborg började med att jag fick mig en härlig sovmorgon. Blev sen väckt av mina finaste killar som hade dukat upp en stor och härlig frukost. Efter frukosten åkte vi ut till tuna park och där vi fick med oss några härliga plagg hem. Kan visa upp imorgon! Efter tuna park åkte vi hem och gjorde oss i ordning för att sedan promenera hem till Erik och Jenny. Där bjöds det på grillat, kortspel, gott vin. Adrian hade det super skoj då de hade ett litet miniZoo i hans ögon. Hundar, fiskar och fåglar! Han somnade gott i vagnen strax efter 22 helt slut efter allt bus.

Idag jobbade jag en extra tur mellan 8-12.30. Men var en skönt tur som gick riktigt snabbt att jobba. Efter lunchen åkte vi på en husvisning som var hemsk. haha. Nere i källaren kändes det som man besökte sala silvergruva! Annars har dagen rullat på med mysig filmstund framför filmen bilar. Riktigt mysig och rolig film tycker jag. Även om man kanske sett den ett par ggr för mycket, haha.

Nu ska jag gotta i mig lite godis och som sagt se på BB!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0