En riktig kalashelg!

Då var kvällen här och vi lämnar en sjukt bra helg som vi spenderat tillsammans med underbara vänner! I fredags var vi hemma hos Nadja m.familj. Där bjöds det på god trerätters middag, massa bus och lek med och för barnen och det var helt enkelt en perfekt försommarkväll.

I lördags var det lite kalasande här hemma med min mamma och familj. Adrian busade runt med Emma och var inte alls intresserad av paketen. Men han fick så fina presenter dels ett par super fina crocs.

På kvällen gjorde jag mig i ordning och åkte sen över med mitt bästa party humör till fina Jasemin. Där drack vi vin pratade en massa strunt, lyssna på gamla party låtar och dansade för fulla muggar. Sen åkte vi ner till Harrys och gjorde det osäkert! Vilken kväll det var, roligaste på mycket länge. We still got it! ;-) haha

Idag fick jag mig en välbehövlig sovmorgon. Kom hem klockan 3 så var inte den piggaste. Vaknade vid 9 och då ropade jag in Adrian så vi låg och tittade lite på tv. Sen blev han rastlös och jag drog mit till 11. Så skönt att få göra. Sen gjorde vi i ordning lunch och så röjde vi här hemma.

Efter lunch och nap så vaknade Adrian upp till ännu ett kalasande. Den här gången med sina bästa vänner Moa och Angelina. Var riktigt trevligt och barnen busade runt för fullt. Så roligt att se dem leka tillsammans.


Så här kan det se ut när man försöker fånga lekande barn på bild.

Efter kalaset gick jag och Adrian ut och lekte lite under tiden som Andreas lagade mat. Sen har vi bara myst och Adrian har badat. Nu är det två trötta föräldrar som landat i soffan efter en kanon helg. Man vill aldrig att helgerna ska ta slut. Imorgon är det måndag och vardag igen...


Kommentarer
Malin

Haha, vilken bra bild ;-) Moa var så trött så hon somnade när vi kom hem! Sedan har det tjatats om "Adian och Gelina" heeela kvällen! Det är så kul att de (och vi!) har varandra!

Tack för idag!!



Kram!

2011-05-22 @ 21:44:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0