Adrian 2 år

Nu är kalasdagen slut och vår lilla 2 åring ligger och sover gott efter en underbar dag. Tänk att det redan gått två år sen just vår lilla Adrian kom till oss. Det är helt otroligt så snabbt tiden går och så stor och underbar liten kille vi har.

Dagen började klockan 8 då Adrian vaknade då blev det skönsång av två nyvakna föräldrar. Sen blev det vällingmys till filmen bilar. Första presenten fick han också öppna. Det var en trehjuling som var mycket uppskattad. Lite stor nu men han kommer växa i den. :) När vi sen gjort oss i ordnign blev det premiär turen(för i år) till parken zoo. Var mysigt och Adrian hade så roligt så. Känns otroligt roligt att vi var lediga och kunde göra en lite utflykt på hans födelsedag.

Hemma igen blev det tårtbakning och förberedelser inför kalaset. Adrian fick öppna ett till paket så han hade något att roa sig med.

Sen kom familjen över och vi kalasade med tårta, kakor och bullar. Var trevligt och jag hade knappt tid att fika, haha. Min farfars bror från USA kom hit till Sverige tidigt i morse men han orkade komma över och kalasa med oss. Det var roligt tycker jag, blir inte så ofta som man ses.

Adrian fick massor med fina presenter. Mycket fina kläder som vi önskat då han redan har så mycket leksaker! Han fick duplo från bilar serien och det var riktigt populärt. Även en bilmatta som jag tror kommer uppskattas mycket. Men som sagt så fick han massor med fina presenter.

Tack alla som gjort denna dag så fantastisk och minnesvärd!


En lycklig kille som precis fått sin trehjuling!

Mer bilder får jag visa imorgon! Nu är vu helt slut här hemma efter dagen så nu ska jag slappa resten av kvällen.


Kommentarer
Malin

Grattis igen, till finaste lilla killen! :-)



Ja det får vi absolut ta och göra! Det tror jag att barnen skulle gilla!



Kram

2011-05-18 @ 22:10:27
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0