Helgen är fantastisk

Vilken härlig helg det här blev, skönt att lämna veckan med ett så bra avslut.

Fredagskvällen delade vi tillsammans med Mikaela och Pontus. Blev att äta god mat, spela kort och se på big brother. En bra start på helgen.

Lördagen blev inte riktigt som vi tänkt då Andreas fick åka iväg och jobba. Men istället fick jag dela den med mamma och familjen. Vi åkte ut till tuna park där vi åt lunch och shoppade lite lätt. Jag köpte med mig en bikini och ett par rosa tygskor.

Bikini från hm men jag köpte den i marinblå. Hittade inte den på hemsidan, men funderar på att köpa den i ännu en färg. Love it! Skon köpte jag på stadium fanns i många härliga och våriga färger.

På kvällen kom Andreas kompis Erik och hans flickvän över. Åt tacos och spelade sällskapsspel. Alltid roligt att lära känna nya människor. Klockan rann iväg och klockan 3 gick vi och la oss.

Söndag idag och jag började med en härlig sovmorgon. Vaknade upp till solsken och min underbara familj som lagat brak frukost. Vi gick ut till lekparken där vi mötte upp Mikaela. Adrian busade runt för fullt i sanden/leran. Sen blev det att gå hem och äta lunch och sen sov vi middag hela familjen. Klockan 16 vaknade jag till liv igen och då övningskörde vi ut till torshälla och hälsade på lite snabbt. Sen åkte vi vidare till maxi där vi handlade inför veckan. Nu ser vi på big brother sen blir det att säga god natt.

På ica maxi köpte jag hem massa fina presentpapper. Under våren och sommaren väntas många födelsedagar.

Imorgon jobbar jag en kort dag och ska möta upp min vän Jacque för lunch efter jobbet. Så en härlig start på nästa vecka väntas!


Jag och min lilla älskling igår♥



Kommentarer
Malin

Det kan hända att mamma och min moster kommer hit på tisdag, men jag hör av mig om det inte blir så, så kan vi leka! :-) Kram

2011-03-27 @ 23:04:45
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0