En händelserik vecka väntar!

Då var den här veckan snart slut. Vi har avslutat den med god middag och bus och bad för Adrian. Jag slappar i soffan med en ond rygg och Andreas är ute på promenad med en vän. Brevid mig har jag en skål med lite godis. Åt inget igår så då får det bli idag istället. Ibland tycker jag nästan att det är godare att äta godis på just söndagar..

Ikväll blir det så klart solsidan och sen big brother. Yes, jag erkänner jag är beroende. Varje gång big brother gått så har jag blivit beroende av det. Någon mer?

Imorgon börjer en ny vecka som kommer bli en händelserik vecka med massor med roliga planer! Så det ser vi fram emot. :-)

Måndag - Träning och zumba med Kristin
Tisdag - Träningvärk väntar kan jag tro
Onsdag - Förbereda inför morgondagens äventyr och även inför lördagen.
Torsdag - ULLARED! Börjar min lilla mini semester på 6 dagar. Nice.
Fredag - Andreas går ut skolan
Lördag - Firar att Andreas gått ut skolan
Söndag - Antagligen lite halvtrötta ;-)

Lite så kommer veckan som väntar att se ut.


En som ser fram emot veckan som kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0