Dagen

jag och Adrian spenderade en stor del av dagen ute hos min mamma. När Andreas kom och hämtade oss åkte vi till ekeby en sväng för att titta på hästarna. Sen blev det pizza till middag är vi kom hem.

Efter maten gick jag iväg för att sola. Hade lite tidspress då Andreas skulle vara iväg vid 19 men tänkte att jag nog skulle hinna. Men fastnade inne på solariumet vid oss och stod där en bra stund för att klura ut hur det fungerade och kostade. Men insåg att jag skulle behöva mer pengar för att kunna köpa ett solkort för att få det billigare där. Så gav upp den tanken för idag och stressade iväg dit jag brukar sola. Men där var det för mycket folk för att jag skulle hinna med att sola innan Andreas skulle vara iväg. Så vara bara att gå hem lite lätt irriterad. Men fick mig i alla fall en liten kvällspromenad.

Nu har jag tagit plats i soffan och Adrian sover. Imorgon börjar en ny vecka med jobb, dagis och allt som hör där till!



Min lilla tuffing idag♥ Får hoppas på att Andreas inte ser den här bilden när Adrian sitter på hans bas ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0