Premiär bad för Adrian

Vilken unnderbar sommardag vi haft oss. Vi tog oss en promenad till vilstabadet på förmiddagen. Tog bara 20 min att gå dit, ännu ett plus med att vi flyttat. Dit kom även min bror och gjorde oss sällskap. Blev en hel del bad och lek för Adrian, och en hel del bus tillsammans med morbror♥ Efter tre timmar av lek och bus promenerade vi hem. Adrian somnade gott i vagnen och jag tog plats på balkongen för att fortsätta njuta av solen.


Lek och bus med morbror


En kort paus hos mamma för att äta lite päron :-)

När Andreas slutat åkte vi på en husvisning. Ett hus som vi inte riktigt vet vad vi känner för. Inte samma förälskelse som för det i slagsta men absolut intressant. Blir att fundera och prata om det ikväll så får vi se.

Nu doftar det gott av ungsrostade rotfrukter och fläskfilé till det. Mums! Blir att äta på balkongen ikväll igen tror jag. Härligt!


Kommentarer
Malin

Vilken härlig dag ni verkar haft! :-) kram

2011-06-07 @ 19:39:35
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Åh ja, hon är en väldigt stolt storasyster och servar med blöjor och filtar! :-) Men jag har ständigt dåligt samvete för att jag inte är 100% den mamman jag var innan Liv kom. Hon kräver ju så mycket i och med amningen, så jag känner mig lite låst med att inte kunna vara med Moa lika mycket, hur mycket jag än vill. Inte så det är jobbigt, men det känns konstigt. Fast samtidigt så njuter jag i fulla drag! :-)



Någon dag nästa vecka funkar jättebra för oss också, bara att vi hörs lite närmre! :-)

Kram!

2011-06-08 @ 00:21:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0