Middagsbesök

Nu har solen tittat fram utanför fönstret efter en dag med spöregn. Lagom kul att jobba då, men med vettiga kläder så går det bra. Adrian sitter nu och äter lite middag här brevid mig, eller ser mer ut som han får i sig gurka och korv bara. :-) Blir lite senare middag för mig då Jasemin kommer över och äter med mig vid 19. Trevligt med lite sällskap då Andreas jobbar sent.

Imorgon är det midsommar, men känns inte alls som det. Brukar alltid se fram emot det då det är en så mysig dag, men nu känner jag bara blaha blaha. Blir nog bättre nästa år då vi kan fira det hemma hos oss! Underbart.

Imorgon ska vi i alla fall först ut till Andreas mamma+familj för lunch och lite midsommar firande. Sen åker vi vidare hem till min mamma där vi stannar för middag och en förhoppningsvis trevlig kväll. :-)

Hoppas ni får en riktigt härlig midsommar tillsammans med nära och kära♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0