Husägare

Det är så stort det här, kan inte riktigt ta in det hela tror jag. Men huset som vi sörjde igår är nu vårat! De som bjöd över oss började tveka och säljaren ville skriva papper idag och sa då nej till det andra paret. Så vi fick huset för det sista budet som vi la och det känns riktigt bra allting. Men det har gått så snabbt så det är lite svårt att ta in.

Men när Andreas ringde mig på jobbet idag och berättade vad mäklaren sa blev jag så otroligt glad. Började gråta och skaka hela jag, haha. Så lycklig, det var meningen att just vi skulle ha det här huset. Det var vårat! Så 11gången gillt.

Många av husen vi tittat på har vi kännt, att jo här kan vi på ett par år. Men här känner vi att här kan vi BO. Huset är så fint och ingenting kommer vi behöva göra i ordning nu på ett tag. Det ligger i ett kanon område(barnvänligt), Andreas får sitt garage och jag min walkincloset ;-) Alla blir nöjda och glada med andra ord.

Nu ska vi fira med bubbeldricka! Ett stort steg har vi tagit idag och det måste firas.

Inflytt är den 31/8 så inte allt så långt kvar.


Vårat kök som vi bara älskar. Fler bilder kommer när mäklaren mailat över dem. :-)


Kommentarer
Louise

Grattis grattis! Vad kul för er!:)

2011-06-17 @ 23:28:02
Sandra - mamma till Melwin

Jag brukar inte kommentera men nu kan jag inte låta bli. ;) Stort grattis till huset! Så glad att ni hittade erat hus till slut. Ser jätte fint ut och området är guld för barn. / S

2011-06-18 @ 08:54:42
Malin

Men åååh, vännen, stooort grattis!!! Så roligt!!! :-)



Kramar!!

2011-06-18 @ 10:48:50
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Anette

Grattis! Ser underbart ut.. kram

2011-06-18 @ 12:20:36
URL: http://anskumamman,blogg.se
Emeli - Mamma till Nathalie

Grattis! :)

2011-06-19 @ 16:13:43
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0