Bebismys

Nu har jag och Adrian äntligen få träffa Mailn, Moa och så klart lilla Liv. Var så roligt att träffas och prata ikapp om allt som hänt de senaste 11 dagarna. Så häftigt att få träffa ett nytt litet liv, man blir så fascinerad av de små. Tänk så fort man glömmer, jag kommer knappt ihåg tiden då Adrian var så liten. Var riktigt roligt att träffas och nu sover Adrian gott efter att busat massor med Moa.

Jag försöker städa undan lite här hemma då hemmet förfallit under helgen. Ska även försöka få i mig lite lunch nu när han sover.

Senare idag är det husvisning, kan det vara 10e gången gillt?! Haha, vi kan ju i alla fall hoppas på det men tror att det här huset kommer dra iväg i pris tyvär..


Kommentarer
Nadja

Men jag vill oxå leka med dom! =((( Fuskis! hihi Kram

2011-06-13 @ 14:34:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Det var jättemysigt att ni kom förbi! :-) Är så glad över att ha er som vänner! Och tack för fikat, glömde helt bort att tacka där mitt upp i allt!

Hoppas vi kan ses snart igen!



KRAM!

2011-06-13 @ 23:04:06
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0