Szia!

Sitter med googletranslate och leker lite. Vilket program det är! Tycker det är så synd att pappa aldrig pratade ungerska med mig som barn. Tänk vilket lyx att få ett extraspråk på köpet! Tycker det är riktigt tråkigt att jag aldrig fått lära mig det. Men kanske på tiden att jag tar tag i det på egen hand och med hjälp från pappa så klart?
Men ungerskan får nig vänta ett litet tag till. Först är det körteorin som jag måste lära mig!

Idag har vi haft några riktiga regnoväder. Men man får passa på att njuta av de vädret på sitt vis så när vi kom hem från jobb och dagis fick stövlarna åka på! Adrian älskar att få plaska i vattenpölar. Nu sover stjärnan och imorgon väntas en ledig dag för hela familjen. Jag har gottat mig med glass och jordgubbar och väntar nu på att den goaste gubben ska komma hem från jobbet. Till dess blir det att läsa teori!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0