Lite egen tid

Äntligen är helgen här! Jag känner mig helt ihjäl idag då jag känner mig trött och sliten + att ryggen gör förbaskat ont! Men har bitit ihop och har packat 1,5 kartong, dammsugit och handlat.

Andreas och Adrian har åkt iväg på några ärenden och jag kände hur jag behövde lite ensam tid här hemma. Tog mig en lång dusch och nu ska jag smörja in mig med den ljuvligt doftande body lotion som jag fick. Sen jag jag vänta in mina älskade så vi kan bestämma vad det blir för middag ikväll. Köpmat blir det i varje fall då jag har 0 lust till att laga mat idag! Sen så är jag riktigt sugen på köpmat också ;-)

Sen blir det fredagsmys här hemma. Nu hör jag min lilla kärlek här utanför hur han pratar och skrattar så ska ta emot dem med en stor kram nu. Trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0