25/7

Idag var det ingen vanlig dag utan min födelsedag! Men det var inte den bästa starten, låg vaken mellan 3.30-6.30 inatt. Kunde inte alls sova var så täppt i näsan och hostade. Sen vaknade Adrian 8 och jag var sådär lagom pigg. Sen blev det lite små stressigt här hemma då jag skulle lämna honom hos mamma/mormor. Jag och Andreas åkte iväg till banken där vi hade möte och la upp lite om hur våra lån kommer att se ut. Men det gick jätte bra och känns skönt.

Sen har vi haft kalas här hemma med familjen hela eftermiddagen och kvällen. Fikat, pratat, skrattat och fått såå fina presenter. TACK ALLA! Adrian har lekt non stop med Emma och de två var som tokiga.

Nu sitter jag och Andreas i soffan mätta efter en pizza middag. Gott! Vi båda är ganska trötta efter dagen och kvällen är efterlängtad.

Men då var man i alla fall ett år äldre och det känns bra. 24 år. Nästa år fyller jag 25 och då blir det nog party hemma på tomten i huset :-)

Vi kan ju inbilla oss att jag såg så här pigg och fräch ut idag.



Kommentarer
Louise

Grattis i efterskott då:) hoppas att din dag var fin!

2011-07-26 @ 10:51:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0