Underbara helg!

Vi har haft en härlig start på helgen. Igår kväll kom Nadja, Noak och Angelina över. Blev att äta tacos, dricka cosmopolitan, prata och se på film. Barnen lekte så glatt ihop. Första gången som de lekte ihop på riktigt och det var riktigt roligt att se. De sprang och jagade varandra och gapskrattade. Men vi mammor och pappor var lite trötta och avslutade kvällen med en halvdålig film innan det blev att gästerna gick hem och vi gick och la oss.



Idag började jag och Adrian morgonen lite för tidigft enligt min smak, men då får jag ut lite mer av helgen. Får se det så i alla fall ;) Andreas städade här hemma och efter det mötte vi upp min pappa. Blev en promenad till stadsparken där vi matade fåglarna. Tog sen en promenad runt stan och köpte med oss en hissgardin på vägen hem. Så den håller Andreas på att få upp nu.




Rödrosiga efter promenaden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0